czwartek, 2 grudnia 2010

Początki.

Tak, oto jestem. Od razu uprzedzam- wrażliwi niech uciekają. Moje PoTworki mogą przerazić. Dopiero zaczynam, i proszę o wyrozumiałość. Aktualnie mam zepsuty normalny aparat- więc zdjęcia będą marne, ba, okropne jak noc listopadowa ;P Więc... Zaczynam:

Jest to część prezentu dla koleżanki z okazji mikołajek, jest dość... Hm... Różowa, a to nie mój styl, więc będzie kiepskawo...
Aniołek, przynoszący szczęście:



















Notes, w rzeczywistości ma bardziej żywe i jaśniejsze kolory:












Ma ok. 19x12 cm
W środku jest sporo skrytek na sekrety, wiadomości i informacje ;]

Ja wiem, zdjęcia okropne. Ale to się poprawi za jakiś tydzień...
A teraz: Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. Gratuluję wygranej u mnie :) Proszę o adres gdzie ma polecieć przesyłka na malutka1991@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń